A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді, спорту, культури виконавчого комітету Старосинявської селищної ради

УХВАЛЕНО ТИПОВУ ПРОГРАМУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІЗ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Дата: 13.12.2021 10:56
Кількість переглядів: 91

Наказом МОН затверджено Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників із розвитку цифрової компетентності, яка розроблена відповідно до сучасних вимог суспільства.

Метою програми є підвищення рівня компетентності слухачів, а також підготовка до подальшої роботи в умовах цифровізації та європейського вектору розвитку за такими напрямами:

  • цифровізація суспільства та освіти; 
  • цифрові технології для професійного розвитку, комунікації та співпраці; 
  • електронні освітні ресурси; 
  • використання інформаційно-комунікаційних технологій; 
  • інформаційна та кібернетична безпека в інформаційному суспільстві та цифровому освітньому середовищі; 
  • цифрові сервіси для навчання, оцінювання результатів здобувачів освіти та підвищення їхньої цифрової компетентності. 

Типова програма спрямована на розвиток компетентності слухачів через здатність opiєнтуватися в інформаційному просторі, поглиблення знань щодо безпеки, удосконалення організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, розуміння правових і етичних аспектів, а також уміння підтримувати комунікацію, творчість, співпрацю та інноваційність.

Модулі Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників із розвитку цифрової компетентності:

  • Освіта в цифровому світі;
  • Безперервний професійний розвиток;
  • Цифрові освітні ресурси;
  • Навчання та оцінювання здобувачів освіти;
  • Розвиток цифрової компетентності здобувачів освіти.

На підставі Типової програми суб’єкти можуть розробляти програми підвищення кваліфікації, використовуючи всі або окремі теми чи модулі програми. Обсяг підвищення кваліфікації за окремими модулями є орієнтовним і може бути змінений в залежності від кількості годин за видами діяльності, професійних потреб і цифрової компетентності слухача.

Слухачі не тільки вдосконалять розуміння цифровізації, а й набуватимуть компетентностей, необхідних для реалізації державної політики у межах реформи «Нова українська школа».


« повернутися

Вхід для адміністратора