A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді, спорту, культури виконавчого комітету Старосинявської селищної ради

Семінар в Паплинецькій ЗОШ І-ІІ ступенів

Дата: 15.11.2019 07:49
Кількість переглядів: 86

    Насилля у школі – проблема, про яку довгий час було не прийнято говорити. Одним із аспектів проблеми насилля є жорстоке поводження з дітьми та нехтування їхніми інтересами, та, як наслідок, насилля в стосунках між дітьми. Поведінка спрямована на утвердження своєї влади над кимось або чимось, стає усе більш розповсюдженою.

  14 листопада на базі Паплинецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Старосинявської селищної ради відбувся районний семінар педагогів-організаторів тема якого: Стоп боулінг. Вчимося жити у мирі та злагоді.

Мета:

Ознайомлення педагогів з поняттями «булінг», «шкільний булінг»; оптимізація стосунків у шкільному середовищі, недопущення випадків булінгу (насильства серед підлітків), вироблення системи дій при виникненні булінгу у навчальному закладі; розвиток у педагогів впевненості в собі, психологічної компетентності.

Девіз семінару :

Не будьмо байдужими,.

Не допустимо насилля!

Усе у наших руках!!!

Учні та вчителі школи теплими, щирими словами зуcтріли учасників семінару: педагогів-організаторів шкіл району на чолі з директором БТШ Стасюк Н.П.  Гостям було запропоновано перегляд відеофільму про життя школи.  Педагоги-організатори були учасниками майстер-класу «В моїх руках все оживає…» , який проводили Сафронова К.С. і Супрун Т.І..

   Основою семінару був тренінг- «Що таке булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі», який проводила педагог – організатор Литвинюк Інна Олександрівна. Учасники  тренінгу розглядали  різні ситуації, малювали портрети  жертви, агресора  та спостерігача булінгу, розпізнавали соціальні ролі. Мали можливість відчути переживання , які виникають у жертви булінгу, виховувати почуття емпатії. Всі учасники семінару на згадку отримали пам’ятні  буклети «Вчимося жити у мирі та злагоді».

   

   

  

  

  

  

  


« повернутися

Вхід для адміністратора